среда, 30 декабря 2015 г.

Рефлексія Модуль 6

Я сьогодні до блогу створювала гаджети, не все мені вдавалося одразу. Прийшлось пошукати і запитати допомоги. І це просто чудово! Мої колеги показали як можна прикрасити свій блог різноманітними гаджетами. Хочется ще знайти і застосувати нові. Як Ви вважаєте календар мені допоможе при роботі в проекті?
Подивіться мою форму опитування, Ваша думка мене цікавить. Чим допоможе нам таке опитування?
Вітаю з наступаючим Новим роком!
Бажаю успіхів, натхнення, гарного настрою на весь рік і міцного здоров'я.
Доречі, як вам САЛАТ з копченою куриною грудкою і твердим сиром, замість докторської ковбаси. 



3 комментария:

  1. Календар буде чудовим гаджетом, адже ми часто забуваємо про дати) Веселих Вам та насичених свят!

    ОтветитьУдалить
  2. Доброго дня, Інно!!!! Вітаю з Новим роком!!!
    Я згодна з Ольгою, клендар потрібен!!!!

    ОтветитьУдалить
  3. Доброго дня!Я вважаю,що в роботі календар завжди потрібен.Ви просто молодець!Дуже цікавий опитувальник.А салат з копченою грудкою і твердим сиром хотіла б приготувати на Різдво.Так що з Вас рецепт.
    З Новим роком!Нехай збуваються всі мрії!

    ОтветитьУдалить