понедельник, 4 января 2016 г.

Рефлексія МОДУЛЬ 7-8

Я в 7 модулі створила приклад учнівської роботи. Для роботи у проекті учні будуть створювати блоги. Я навчилася створювати в блозі сторінки. Було не дуже просто заносити результати роботи в електронних таблицях, якщо було кілька стовбців приховано і додавали ще данні. Вихід було знайдено за допомогою графічного об'єкту.

8 модуль дуже цікавий, я давно цікавлюсь оцінюванням різних видів діяльності. Тому створення контрольного листка оцінювання і форми оцінювання дуже корисно. Я дізналась коли і чому необхідно використовувати оцінювання роботи учнів в проекті. Чому позитивний результат учень повинен отримати при виконанні більше ніж 70 % необхідного матеріалу теми.

Я хочу навчити дітей створювати форми оцінювання власної роботи.

1 комментарий:

  1. Інна Михалійвна по-перше хочу зазначити, що Ви є прикладом людини, яка не зупиняється у вдосконаленні своєї педагогічної діяльності, яка генерує та реалізує багато принципово нових ідей у свої діяльності та діяльності школярів.
    На мою думку, після вивчення сьогоднішніх тем Ви створите для своїх учнів нову форму оцінювання за будь-якою темою і вони зможуть поглянути на систему оцінювання зовсім з іншого боку!

    ОтветитьУдалить